Wij zijn 24/7 bereikbaar!
06 20 89 16 63Leuk je te ontmoeten! Om een goed en passend advies of voorstel te kunnen doen willen we je graag leren kennen. We horen graag wat jullie beweegt, welke ideeën, behoeften en doelstellingen er zijn omtrent het event of hostess opdracht en hoe we kunnen helpen om deze tot een groot succes te maken.
Je ontvangt van ons een voorstel, aansluitend op de gestelde doelstellingen. Deze bespreken we eventueel, om enige onduidelijkheid direct weg te nemen. Zijn er in deze fase nog nieuwe ideeën of aanpassingen op het voorstel? Geen probleem!
Een laatste keer doorspreken van het draaiboek, het zetten van de puntjes op de i… de party manager zorgt ervoor dat de nodige voorbereidingen worden getroffen. Achter de schermen worden de juiste mensen in beweging gezet en wordt de planning in de gaten gehouden, zodat alles op het event tiptop in orde is. Zijn er nog vragen of speciale wensen tijdens deze fase, wij staan klaar voor jullie!
Het moment is daar en wij gaan ervoor zorgen om jullie event of hospitality opdracht tot een succes te maken. De party manager of projectleider is aanwezig en het directe aanspreekpunt. De geboekte dames zijn optijd en staan met een glimlach klaar om uw gasten te woord te staan, ontvangen of entertainen. Voldoende en vriendelijke mensen, overheerlijke drankjes en hapjes, een verzorgde en aangeklede locatie. Alles om er een onvergetelijk event van te maken voor de gasten.
Kort na afloop van het event of hospitality opdracht evalueren we hoe het voorbereidingstraject is gegaan en of de eerder gestelde doelstellingen zijn behaald. Kunnen we tevreden terugkijken naar een geslaagd event?
Heeft u vragen? Of wilt u een offerte aanvragen? Neem dan gerust contact met ons op.
Let op! Door de grote vraag in combinatie met het tekort aan personeel zijn de doorlooptijden bij nieuwe hostessopdrachten langer dan normaal. Excuses voor het ongemak.